یکشنبه

پیام تسلیت شهادت حاجی نعمت الله شه بخش

جبهه همبستگی ملی اهل سنت ایرانشهادت حاجی نعمت الله شه بخش رابه خانواده آن شهید و سایر دوستان وهم سنگران تسلیت می گوییم.( انالله وانا الیه راجعون)
مزدوران رژیم ولایت فقیه این بار با لباس راه زنان ( که حقیقت گویایی از ماهیت رژیم ولایت فقیه است ) درتاریخ ۲۰/۰۹/۲۰۱۳ به کمین یکی ازمجاهدین اهل سنت ایران نشستند  و او را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.
  شهید حاجی نعمت الله با بیش از دو دهه سابقه مبارزه علیه رژیم از معدود کسانی بود که سر تسلیم جلوی رژیم خونخوار و بی دین ولایت فقیه خم نکرد و  سنبل مبارزه علیه بی داد ولایت فقیه بود.
او کسی بود که سپاهیان و مزدوران رژیم از اسمش لرزه بر اندام می شدند و روحیه شان را می باختند سر انجام این مبارز نستوه به آرزوی خود رسید و جام شهادت را نوشید.
رژیم ولایت فقیه گمان میکند با ترور و حذف فیزیکی رزمندگان می تواند در اراده ی آنها خللی وارد کند اما غافل از آن است که با شهادت درخت اسلام آبیاری گشته و یک قدم به هدف نزدیکتر می شوند مجاهدین هیچ وقت عقب نشینی نکرده و تا سرنگونی حکومت فاشیستی ولایت فقیه به راهشان ادامه خواهند داد ان شاءالله.
بار دیگر شهادت این عزیز را به همه هم میهنان و مسلمانان تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد متعال علو درجات را برای آن شهید بزرگوار خواستاریم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.